עלות הלבנת שיניים – כל מה שצריך לדעת

אחד מהטרנדים החמים ביותר ששולטים בתחום הרפואה האסתטית כבר תקופה ארוכה הוא טיפולי הלבנת שיניים. יש לכך סיבה טובה – החיוך שלנו הוא אחד מהדברים הראשונים ששמים לב אליהם ועל הדרך כמובן – גם לשיניים שלנו. אז מדוע אנו זקוקים להלבנת שיניים? מהי עלות הלבנת שיניים? כאן נשיב על שאלות אלו ועוד רבות אחרות.

מתי נבצע הלבנת שיניים?

הלבנת שיניים נותנת מענה לצורך אסתטי וברוב המקרים אינה נדרשת בשל כורח בריאותי. עם זאת, מדובר בנקודה רגישה עבור רובנו. אנו תופסים פעמים רבות אסתטיקה כנושקת להיבטים בריאותיים חיוביים, בעוד שהזנחה אנו נוטים לשייך למצבים בריאותיים רופפים יותר. 

אסתטיקת הפה שלנו יכולה לספר לא מעט על שגרת חיינו ולחשוף נקודות תורפה – האם אנו מעשנים, מקפידים על היגיינת פה ועוד. לכן, רבים פונים לטיפולי הלבנת שיניים משיקולים אסתטיים.

עלות טיפול הלבנת שיניים לרוב אינה מהווה חסם להשגת התוצאה הרצויה, כיוון שטווח המחירים והנגישות אליהם רחב במיוחד. 

אילו טיפולים קיימים בשוק עבור הלבנת שיניים? 

ככל שהטכנולוגיה מתקדמת גם הטיפולים המוצעים לקהל הלקוחות הופכים מגוונים יותר. עלות הלבנת שיניים משתנה מטיפול לטיפול כאשר הטיפולים הזולים יותר יהיו אלו שניתן לבצע בבית ועד טיפולי לייזר מתקדמים שממוקמים בקצה השני של הסקאלה. 

עלות הלבנת שיניים: שימוש בהלבנת שיניים ביתית

ניתן למצוא מגוון תכשירים ביתיים המאפשרים לבצע את הלבנת השיניים הנחשקת. בבחירה בסוג הטיפול הביתי, עלות הלבנת שיניים תהיה נמוכה יותר ואיננה כרוכה במרשם רופא. יחד עם זאת, לרוב התוצאה הרצויה תחזיק מעמד מספר שבועות כיוון שהתכשירים הביתיים אינם מכילים חומרים פעילים החודרים לעומק השן. בכל שימוש בתכשיר ביתי מומלץ לעקוב אחר הוראות השימוש וכמובן – אחר האזהרות. 

שימוש בתבנית עבור הלבנת שיניים

אם אנו מעוניינים בתוצאות לטווח ארוך יותר, אך להישאר בתחום עלות הלבנת שיניים נגיש יותר – יצירת תבנית אצל רופא השיניים היא הפתרון האידיאלי. עלות הלבנת שיניים בתבנית יכולה להשתנות ממכון למכון וניתן לערוך השוואת מחירים בקלות יחסית. רופא השיניים יוצר תבנית מותאמת אישית עבור הלקוח, אליה הוא מזריק ג’ל הלבנה. את התבנית מרכיבים על השיניים למשך תקופה. 

טיפולי שיננית

במקרים רבים, ניקוי שיניים במהלך ביקור אצל שיננית יכול להספיק לחלוטין ולהביא לשיפור משמעותי. מודעות ושגרת טיפולים אצל רופא השיניים והשיננית יכולים להביא להוזלה משמעותית, רק בזכות התחזוקה השוטפת. 

עלות הלבנת שיניים: שימוש בהלבנת שיניים בלייזר

עבור אפקט הבהרה משמעותי הנשמר לאורך זמן, מומלץ לבחור בטיפול לייזר להבהרת גוון השיניים. טכנולוגיות מתקדמות מציעות כיום טיפולים מדויקים, עדינים ובטוחים באופן שמפחית את הסיכונים הכרוכים לעיתים בטיפולי לייזר.

עם היצע טיפולים כה נרחב, הלבנת שיניים כיום נגישה לכל כיס. ככל שנערוך סקר שוק מקיף, נבחן לעומק את הצרכים שלנו וניקח בחשבון את מגבלות התקציב, נגלה שמגוון האפשרויות שלנו הוא רחב ביותר.

אולי יעניין אתכם לקרוא גם על:


מגזין דנטל אונליין מספק את המידע המקיף ביותר בתחום טיפולי השיניים. רוצים להתייעץ עם רופא מומחה? לחצו כאן להשארת פרטים

 
אודות הכותב

דנטל אונליין – מידע מקצועי ואיכותי עבור בריאותכם.

מגזין דנטל אונליין מספק את כל המידע החשוב ביותר בנושאים השונים: השתלות שיניים, טיפולי שיניים, הלבנת שיניים ועוד. כל המידע שמסופק באתר זה מבוסס על ידי מחקר מעמיק שביצענו. חשוב להדגיש שהקמת פלטפורמת ‘דנטל אונליין’ מטרתה להנגיש את המידע בתחום טיפולי השיניים בצורה המקצועית והאיכותית ביותר עבור הקוראים והגולשים מכיוון שמדובר בתחום רגיש ויקר כלכלית.

חשוב לדעת – התכנים של אתר דנטל אונליין אינם מהווים תחליף לייעוץ של רופא שיניים שיספק את המידע הרלוונטי ביותר עבורכם. 

נגישות