השתלות שיניים ברמת גן: איזה כיף שהטיפול קרוב לבית

השתלות שיניים ברמת גן הוא הליך בו יחליף רופא השיניים את השיניים הקיימות או החסרות בשיניים מלאכותיות, אשר ייראו ויתפקדו כשיניים טבעיות. ניתוח השתלות שיניים יכול להציע אלטרנטיבה מבורכת לשיניים תותבות שאינן משתלבות היטב בפה ואינן נראות טבעיות מספיק ויכול להציע אפשרות אחרת, אשר הינה טובה, יעילה ויפה יותר.

אופן ביצוע ניתוח השתלות שיניים תלוי בסוג השתל בו אתם מעוניינים ובמצב עצם הלסת שלכם. הפרוצדורה, אשר הינה כירורגית במהותה, כוללת מספר שלבים, אשר יכולים להתבצע רק לאחר ווידוא שהעצם הינה חזקה דיה להחזיק את השתל. מכיוון שריפוי זה והבטחת התנאים הנדרשים לשם השתלות שיניים דורשים זמן, התהליך יכול להימשך חודשים רבים. 

היתרונות הקיימים בהשתלות שיניים ומתי הן נדרשות?

ישנם מספר סוגי השתלות שיניים אשר תלויות בחומר ממנו עשויים השתלים. לא תמיד כדאי ללכת על המרפאה או רופא השיניים אשר יכול לבצע את השתלת השיניים בזול, מכיוון שאם אתם מעוניינים להינות ממרבית היתרונות של השתלות שיניים ברמת גן  עליכם לוודא ולהבטיח שהשתלים יחזיקו מעמד, לא ירעישו או יגרמו נזק לעצם. 

באופן כללי, השתלות שיניים עשויות להתאים עבורכם אם אתם סובלים משן אחת או מספר שיניים חסרות, בעלי מסת עצם מספקת עבור השתלת השיניים, בריאות תקינה וללא מחלות כרוניות אשר עלולות להפריע למהלך זה, מעוניינים בפתרון אסתטי ומוכנים להתחייב לתהליך טיפולי מורכב וארוך.

השתלות שיניים ברמת גן – איך להתכונן?

תהליך התכנון של השתלות שיניים ברמת גן חייב לכלול התייעצות עם רופא שיניים מומחה בלסת ובפנים ובמבנים התומכים בשיניים. מכיוון שכלל טיפולי שיניים והשתלות שיניים בפרט הינם תהליכים מורכבים מבחינה כירורגית יש לבצע בדיקת שיניים מקיפה לרבות צילומי רנטגן. כמו כן, יידרש רופא השיניים לסקור את ההיסטוריה הרפואית שלכם, ולברר על תרופות כרוניות שאתם לוקחים. במצבים מסוימים, עוד בטרם הטיפול, תידרשו ליטול אנטיביוטיקה כדי לסייע במניעת זיהום. 

כדי לבצע השתלת שיניים ללא כאבים תוכלו לבקש סוגי הרדמה שונים, החל מהרדמה מקומית, עבור בחומרי הרגעה שונים ועד הרדמה כללית. כדאי לדבר עם רופא השיניים גם על כאבים לאחר השתלת שיניים מכיוון שהוא יוכל להנחות אתכם לגבי אכילה ושתייה מותרים, משככי כאבים שכדאי לקחת ועוד מספר רעיונות שיוכלו לסייע. 

הקירבה לבית והצלחת התהליך

בכל מקרה כדאי לקחת בחשבון שתהליכי השתלות שיניים הינו ארוך, כרוך בבדיקות מעקבים רבים, ונדרש זמן ריפוי בין השלבים השונים. התהליך כולו יכול לקחת חודשים רבים מתחילתו ועד סופו. חלק גדול מהזמן הזה יוקדש לריפוי והמתנה לצמיחת עצם חדשה בלסת ובהתאם למצב, יוחלט על קצב והמשך השלבים והפרוצדורות. משום שתהליך זה הינו מורכב באופן יחסי, מעוניינים מטופלים רבים לפנות למקום הקרוב למקום מגוריהם ולכן הם תרים ומחפשים אחר השתלות שיניים ברמת גן.  

למרות שיש לזכור שבדומה לפרוצדורות כירורגיות אחרות, גם השתלת שיניים עלולה להיכשל או לא להצליח, מרבית השתלות השיניים מצליחות, בעיקר ובמיוחד כאשר בוחרים את רופא השיניים על פי ניסיונו ורמת מקצוענותו בתחום. לכן, אל תהססו לקבוע פגישה עם אחד מרופאי השיניים שלנו, אשר ישמח לעזור ולסייע באופן המקצועי והטוב ביותר הקיים. 

מגזין דנטל אונליין מספק את המידע המקיף ביותר בתחום טיפולי השיניים. רוצים להתייעץ עם רופא מומחה? לחצו כאן להשארת פרטים

אודות הכותב

דנטל אונליין – מידע מקצועי ואיכותי עבור בריאותכם.

מגזין דנטל אונליין מספק את כל המידע החשוב ביותר בנושאים השונים: השתלות שיניים, טיפולי שיניים, הלבנת שיניים ועוד. כל המידע שמסופק באתר זה מבוסס על ידי מחקר מעמיק שביצענו. חשוב להדגיש שהקמת פלטפורמת ‘דנטל אונליין’ מטרתה להנגיש את המידע בתחום טיפולי השיניים בצורה המקצועית והאיכותית ביותר עבור הקוראים והגולשים מכיוון שמדובר בתחום רגיש ויקר כלכלית.

חשוב לדעת – התכנים של אתר דנטל אונליין אינם מהווים תחליף לייעוץ של רופא שיניים שיספק את המידע הרלוונטי ביותר עבורכם. 

נגישות