גשר אחורי בשיניים: המדריך שיעשה לכם סדר

גשר אחורי בשיניים הוא אחד הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום האורתודנטיה. לרוב, התהליך של התקנת גשר אחורי בשיניים מלווה לא רק במורכבות פיזית, אלא גם בתחושות רגשיות שליליות, הנובעות מהחשש מפגיעה במראה האסתטי של אזור הפה. גשר פנימי לשיניים נועד להתגבר על חששות אלו ועל התחושות הרגשיות השליליות ומאפשר לאנשים במגוון גילים ליהנות מהתקנת גשר ליישור שיניים, לשיפור באיכות חייהם.

באילו מקרים מתקינים גשר ליישור שיניים?

ברוב המקרים, גשר ליישור שיניים נועד לפתור בעיה אסתטית. לרוב שיניים עקומות הן מקור למבוכה ותחושות חוסר בטחון ולא מהוות בעיה בריאותית אקוטית. במקרים בודדים השיניים העקומות מפריעות ללעיסה תקינה, המשפיעה גם על פעילות העיכול ואף עלולות לגרום לדיבור לא ברור. בכל מקרה, הפתרון הנהוג הוא כאמור הרכבת גשר בשיניים, שמזיז את השיניים ומסדר אותן בפה בצורה ישרה ונאה.

מאיזה גיל אפשר להתקין גשר לשיניים?

טיפולי שיניים שגרתיים נהוג לבצע בכל גיל ולטפל גם בשיניים ה “חלב” במידת הצורך. לעומת זאת, גשר ליישור שיניים מתקינים בדרך כלל מתחילת גיל ההתבגרות, אחרי שנשרו כל השיניים המתחלפות וצמחו השיניים הקבועות. בגילים אלו הרופא מקבל את האינדיקציה הטובה ביותר למצב השיניים והלסת ואפשר להתחיל בטיפולי הרכבת גשר בשיניים. היתרון של התקנת גשר בשיניים אצל רופא ובפרט גשר אחורי בשיניים, הוא שאין מגבלת גיל מקסימלית. למעשה, כיום יותר ויותר מבוגרים בוחרים להתקין גשר בשיניים אצל רופא וליהנות מהשיניים היפות שתמיד חלמו עליהן.

היתרונות של גשר אחורי בשיניים

גשר אחורי מאפשר לכם ליהנות מכל העולמות. מצד אחד, הוא מיישר את השיניים במקצועיות ובסופו של התהליך אתם נהנים מפה אסתטי ובריא וחיוך שכיף להתגאות בו. מצד שני, גשר פנימי לשיניים מנטרל את החששות והתחושות הרגשיות הקשות הקשורות לתהליך של הרכבת גשר בשיניים. הוא מוסווה לחלוטין בחלקן האחורי של השיניים ומלבד המטופלים המרכיבים את הגשר, אף אחד לא יודע על קיומו. כך אפשר להשלים בהצלחה טיפולי שיניים אצל אורתודנט וליישר את השיניים ללא היסוס או חשש מפגיעה במראה החיצוני.

באילו מקרים לא מתקינים גשר אחורי בשיניים?

יש כמה מצבים רפואיים שבהם לא מתקינים גשר ליישור שיניים. למשל, כשיש שיניים חסרות או שבורות. במקרים כאלו אי אפשר לקבע את השיניים בפה לפני טיפולי שיניים מקיפים, הנועדו לשחזר ולהחליף את השיניים המקוריות. לכן, חשוב להתקין גשר בשיניים אצל רופא מומחה שיודע לבצע טיפולי שיניים והתקנת גשר בהתאמה למצב.

טיפולי שיניים עושים דרך דנטל אונליין

כדי להתקין גשר אחורי בשיניים אצל רופא מקצועי ומנוסה, יש צורך בגישה למאגר מידע המרכז את כל הפרטים החשובים על טיפולי שיניים. אנחנו מזמינים אתכם להכיר את דנטל אונליין, אתר ייחודי ומוביל בתחום טיפולי שיניים, המרכז מגוון גדול של תכנים הקשורים לשירותים כגון הרכבת גשר בשיניים ומאפשר לכם לתאם ולשריין תור אצל רופאי שיניים בפריסה ארצית, כך שאם אתם מחפשים גשר שיניים במרכז או בכל מקום אחר, תוכלו למצוא זאת בקלות. היכנסו לאתר ואתם בדרך הנכונה לחיוך זוהר ובריא עם שיניים

מגזין דנטל אונליין מספק את המידע המקיף ביותר בתחום טיפולי השיניים. רוצים להתייעץ עם רופא מומחה? לחצו כאן להשארת פרטים

אודות הכותב

דנטל אונליין – מידע מקצועי ואיכותי עבור בריאותכם.

מגזין דנטל אונליין מספק את כל המידע החשוב ביותר בנושאים השונים: השתלות שיניים, טיפולי שיניים, הלבנת שיניים ועוד. כל המידע שמסופק באתר זה מבוסס על ידי מחקר מעמיק שביצענו. חשוב להדגיש שהקמת פלטפורמת ‘דנטל אונליין’ מטרתה להנגיש את המידע בתחום טיפולי השיניים בצורה המקצועית והאיכותית ביותר עבור הקוראים והגולשים מכיוון שמדובר בתחום רגיש ויקר כלכלית.

חשוב לדעת – התכנים של אתר דנטל אונליין אינם מהווים תחליף לייעוץ של רופא שיניים שיספק את המידע הרלוונטי ביותר עבורכם. 

נגישות