הלבנת שיניים מהירה - כל התשובות לשאלות

ישנן טכניקות רבות ושונות להלבנת שיניים, והן משתנות לפי העלות והזמן הנדרש. הטכניקה הפופולרית ביותר היא שימוש בערכת הלבנת שיניים מהירה ללא מרשם, המכילה ג’ל או חומר אחר עם חומרי הלבנה. כמו כן, קיימים טיפולים מקצועיים במשרדי שיניים ובמשרדי רפואת שיניים קוסמטיים.

תהליך הלבנת שיניים מהירה:

הלבנת שיניים מהירה היא תהליך שיכול להימשך אפילו 15 דקות וניתן לבצע אותו בבית. זוהי דרך חסכונית ונוחה להלבנת שיניים.

הלבנות שיניים היא הליך דנטלי קוסמטי שניתן לבצע אצל רופא שיניים או בבית. ההליך עובד על ידי הסרת כתמים על השיניים.

ערכות הלבנת שיניים ביתיות זמינות למכירה באינטרנט ובבתי מרקחת. ערכות ביתיות מכילות בדרך כלל ג’ל מי חמצן שנמרח על השיניים עם מברשת קטנה, ואז מכוסה במגן פלסטיק או בפיה כדי להגן על החניכיים מפני גירוי.

הלבנה אצל רופא שיניים פרטי היא יקרה יותר אך היא מספקת תוצאות דרמטיות יותר מכיוון שהיא משתמשת בריכוזים חזקים יותר של ג’ל מי חמצן ולעיתים קרובות כוללת מריחה של ג’ל קרבמיד חמצן, המתפרק למי חמצן בחשיפה לאוויר.

הליך קוסמטי מהפופולארים ביותר בישראל

הלבנת שיניים מהירה היא הליך קוסמטי פופולרי שניתן לבצע במשרד רופא השיניים או בנוחות של ביתכם. זה נעשה על ידי מריחת חומר הלבנה על השיניים, באמצעות ג’ל מחמצן, או באמצעות טיפול בלייזר.

ישנן סיבות רבות לשקול הלבנת שיניים; למשל, כדי לשפר את הביטחון העצמי.

המונח “הלבנת שיניים” מתייחס לכל אמצעי להבהרת צבע השיניים. ישנן שיטות שונות להלבנת שיניים כולל: הליכים במשרד (הלבנה), הליכים בבית (הלבנה), טיפול בלייזר ועוד.

יש הרבה אפשרויות למי שרוצה לקבל חיוך לבן יותר. תהליך הלבנת השיניים הנפוץ ביותר הוא הליך של רופא שיניים. בהליכים אלו, רופא השיניים מורח ג’ל המכיל מי חמצן או קרבמיד חמצן על השיניים יחד עם אור להפעלת חומר ההלבנה. שיטות נפוצות אחרות להלבנות שיניים מהירות כוללות שימוש בתרופות טבעיות.

הלבנת שיניים בלייזר – למי זה מתאים?

הלבנת שיניים בלייזר עשויה להיות רעיון טוב לאנשים שיש להם שיניים רגישות, או שאינם מסוגלים להשתמש בשיטות מסורתיות של הלבנת שיניים עקב מחלת חניכיים או מצבים רפואיים אחרים. זוהי אופציה גם לאנשים עם פלטה, כתרים, שיניים תותבות, ציפוי, גשרים, כובעים או עבודות שיניים אחרות המקשות על צחצוח שיניים ביעילות.

עבור אנשים מסוימים, העלות של הלבנת שיניים בלייזר עשויה להיות עצומה. עבור אחרים, ישנם שיקולים אחרים שיש להתייחס אליהם תחילה. לדוגמה, הלבנת שיניים בלייזר עשויה שלא להתאים לאנשים עם דלקת חניכיים או מחלת חניכיים אחרת.

ביצוע הלבנות שיניים היא עסק גדול, אך לעתים קרובות אנשים מתמודדים עם שיקולים אחרים לפני שהם מחליטים להמשיך בהליך. לדוגמה, לאנשים רבים אסור הלבנת שיניים בלייזר אם יש להם דלקת חניכיים או בעיות שיניים אחרות. אחרים עשויים להחליט שהעלות יכולה להיות גבוהה מדי עבור התקציב שלהם בשלב זה.

הלבנת שיניים מהירה – שימוש בקרב ילדים

הלבנת שיניים מהירה היא טרנד פופולרי יותר ויותר. ככל שהביקוש למגמה זו גדל, יש יותר מוצרים בשוק. בעוד שחלק מהמוצרים הללו יכולים להיות בטוחים לילדים, האקדמיה האמריקאית לרפואת ילדים קורא להורים לנקוט משנה זהירות בכל הנוגע למוצרים ללא מרשם. מוזמנים להרחיב את הקריאה בנושא הלבנת שיניים לילדים >>

סיכום

הלבנת שיניים היא הליך קוסמטי המסיר כתמים והצהבה על פני השן.

טיפולי שיניים הנפוצים ביותר הם טיפולים במשרד רופא השיניים שלכם או שימוש בערכות ביתיות שמשפרות במעט את מראה השיניים שלכם. טיפולי ההלבנה אינם מומלצים לאנשים שיש להם שיניים או חניכיים רגישות או כאלה שעברו עבודת שיניים בחצי השנה האחרונה.

הלבנת שיניים היא דרך יעילה לשפר את החיוך והביטחון העצמי שלך, לא משנה מה גילך.

ישנן מגוון דרכים שונות שבהן ניתן להלבין שיניים, החל מטיפולים במשרד ועד אפשרויות בבית. חשוב למצוא את השיטה שהכי מתאימה לך ולאורח החיים שלך.

מגזין דנטל אונליין מספק את המידע המקיף ביותר בתחום טיפולי השיניים. רוצים להתייעץ עם רופא מומחה? לחצו כאן להשארת פרטים

מאמרים מומלצים באותו נושא

אודות הכותב

דנטל אונליין – מידע מקצועי ואיכותי עבור בריאותכם.

מגזין דנטל אונליין מספק את כל המידע החשוב ביותר בנושאים השונים: השתלות שיניים, טיפולי שיניים, הלבנת שיניים ועוד. כל המידע שמסופק באתר זה מבוסס על ידי מחקר מעמיק שביצענו. חשוב להדגיש שהקמת פלטפורמת ‘דנטל אונליין’ מטרתה להנגיש את המידע בתחום טיפולי השיניים בצורה המקצועית והאיכותית ביותר עבור הקוראים והגולשים מכיוון שמדובר בתחום רגיש ויקר כלכלית.

חשוב לדעת – התכנים של אתר דנטל אונליין אינם מהווים תחליף לייעוץ של רופא שיניים שיספק את המידע הרלוונטי ביותר עבורכם. 

נגישות