מאיזה גיל אפשר לעשות הלבנת שיניים? חשוב לדעת

“אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני” זה משפט שאין מאיתנו מי שלא מכיר אותו. ואכן, הרושם הראשוני הוא זה שנשאר יותר מהכל, ורושם זה לא רק אינטליגנציה, יידע וסימפטיה אלא כמובן גם מראה חיצוני. 

יש היום המון התעסקות במראה החיצוני, חלקה מוגזמת וחלקה במקום אבל בכל מה שנוגע לשיניים יש הסכמה – מי שרוצה לשדר אסתטיות וניקיון צריך לעשות טיפולי שיניים באופן סדיר אבל גם לשמור על המראה שלהן. איך שומרים על המראה שלהן? באמצעות הלבנת שיניים שכשמה כן היא, הופכת אותן ללבנות. אבל מאיזה גיל אפשר לעשות הלבנת שיניים

הלבנת שיניים אפשר לעשות בכל גיל?

הלבנת שיניים, בין אם היא הלבנת שיניים מהירה או לא היא כזו שיש בה התעניינות נרחבת, לא רק בקרב מבוגרים אלא גם בקרב ילדים ובני נוער. זה הגיוני, בגילאים הללו ההורמונים מתחילים להשתולל, רוצים להיראות טוב לבני המין השני, ובכלל, יש התעניינות מוגדלת במראה חיצוני. אז מאיזה גיל אפשר לעשות הלבנת שיניים? תיאורטית בכל גיל. ההמלצה היא לא לעשות הלבנה לפני גיל 17 מסיבה פשוטה, כי עד גיל 17 בערך מוך השן שמכיר כלי דם ועצבים עדיין רחב מה שאומר שתהיה רגישות גבוהה בשן אחרי הטיפול. בגלל זה רופאי שיניים מעדיפים לא לעשות לפני הגיל הזה, אם כי במקרים מסוימים זה אולי אפילו עדיף.

מאיזה גיל אפשר לעשות הלבנת שיניים ביום אחד?

פעם, הלבנת שיניים היתה לוקחת זמן. היה צריך להגיע כמה פעמים לטיפול בין אם זו היתה הלבנה בלייזר או הלבנה באמצעות חומרים וסד, והיום זה כבר אחרת. כמה זמן לוקח לבצע הלבנת שיניים? ישנה אם כן היום הלבנת שיניים ביום אחד. כן, בדיוק כמו שזה נשמע. מגיעים לטיפול ואותו עושים בכמה שעות וכשמסיימים את הטיפול אפשר לחזור לשגרה כמעט מלאה כי השיניים כבר צחורות ולבנות. יש יותר טוב מזה?

מאיזה גיל אפשר לעשות הלבנת שיניים ומה עושים עם רגישות בשיניים

הלבנה של השיניים היא פעולה שמתבצעת או באמצעות לייזר או באמצעות חומר אשר אותו שמים על הסד של השיניים והוא אמור להלבין את השיניים אחרי כמה זמן. אבל חשוב לדעת שטיפול כזה יכול לגרום גם לרגישות אחריו. חשוב לדעת שיכולה להיות תקופה של אי נעימות אבל בשביל מראה שיניים לבן ונקי זה אולי שווה את זה…

למה ישנה רגישות בשיניים? קודם כל כי החומר ששמים על הסד יכול להיות בריכוז גבוה. זה יכול לגרום לרגישות ואי נעימות ובשביל להימנע מזה שמים לפעמים פחות חומר. אם זו סדרה של כמה טיפולים, מה שעושים לפעמים הוא מגדילים את הטווח בין הטיפולים כדי להקטין רגישות. 

מה שמומלץ לאחר טיפול הלבנה ובכדי להפחית את הרגישות הוא להימנע ממאכלים חמים או קרים ב-24 שעות שאחרי הטיפול, ובלי קשר לרגישות, מאוד לא כדאי לעשן כי עישון כידוע מכתים את השן.

הלבנת שיניים לא בכל מקום!

מגזין דנטל אונליין מספק את המידע המקיף ביותר בתחום טיפולי השיניים. רוצים להתייעץ עם רופא מומחה? לחצו כאן להשארת פרטים

מאמרים מומלצים באותו נושא

אודות הכותב

דנטל אונליין – מידע מקצועי ואיכותי עבור בריאותכם.

מגזין דנטל אונליין מספק את כל המידע החשוב ביותר בנושאים השונים: השתלות שיניים, טיפולי שיניים, הלבנת שיניים ועוד. כל המידע שמסופק באתר זה מבוסס על ידי מחקר מעמיק שביצענו. חשוב להדגיש שהקמת פלטפורמת ‘דנטל אונליין’ מטרתה להנגיש את המידע בתחום טיפולי השיניים בצורה המקצועית והאיכותית ביותר עבור הקוראים והגולשים מכיוון שמדובר בתחום רגיש ויקר כלכלית.

חשוב לדעת – התכנים של אתר דנטל אונליין אינם מהווים תחליף לייעוץ של רופא שיניים שיספק את המידע הרלוונטי ביותר עבורכם. 

נגישות