השתלות שיניים בהרדמה כללית - כל מה שצריך לדעת

כולנו רוצים חיוך בריא ויפה, אך לעיתים, ריקבון, מחלות חניכיים, הזדקנות או פציעה עלולים לגרום לנו לחוסר בשן אחת או יותר. השתלות שיניים הפכו לאופציה פופולרית בטיפולי שיניים למקרים של שיניים חסרות. בין אם יש לכם שיניים בודדות, מרובות או כולן חסרות בלסת, השתלות שיניים הן ללא ספק האופציה האסתטית והעמידה ביותר. אם אתם שוקלים להחליף את השיניים החסרות בשתלים אבל מודאגים האם ההליך יהיה כואב, או אילו אפשרויות קיימות כדי להפוך את הליך ההשתלה לנוח וללא כאבים, מאמר זה הוא בשבילכם. המשיכו לקרוא עוד כדי לגלות באילו מקרים מתבצעות השתלות שיניים בהרדמה כללית.

למה מתכוונים כשמדברים על השתלות שיניים?

שתלים דנטליים משמשים למילוי הרווח שהותירה שן או שיניים חסרות. שתלים דנטליים הם ברגי טיטניום זעירים הממוקמים בניתוח בעצם הלסת. שתלים אלו נועדו לשמש כשורשי שיניים תחליפים. לאחר שהשתלים נמצאים במקומם, הם משמשים כעוגנים לשיניים מלאכותיות.

שתלים דנטליים נועדו להיראות, להרגיש ולתפקד כמו השיניים הטבעיות שלכם. בנוסף, השתלים נותנים למטופלים את הביטחון לחייך, לאכול ולעסוק בפעילויות חברתיות מבלי לדאוג איך הם נראים או אם התותבות שלהם ייפלו.

מתי מבצעים השתלות שיניים בהרדמה כללית לעומת מקומית?

  • עבור השתלת שן אחת או שתיים נעשה שימוש בהרדמה מקומית
    עבור רוב המטופלים, נעשה שימוש בחומר הרדמה מקומית כאשר רק שתל דנטלי אחד או שניים מוכנסים. כאשר סוג זה של הרדמה מנוהל, אזור הפה מנותק עם ג’ל הרדמה לפני הזרקת ההרדמה. אתם תהיו ערים לאורך כל ההליך, וההרדמה תחלוף תוך מספר שעות לאחר הניתוח.
 
  • במקרים מורכבים יותר, יש שימוש בהרדמה כללית
    במידה ומדובר ביותר משן אחת או שתיים, והליך הניתוח מורכב יותר, יש צורך בביצוע השתלות שיניים בהרדמה כללית. השתלות המערבות מספר שיניים מתבצעות תחת הרדמה כללית, זאת על מנת להפחית את הכאב ואי הנוחות של הניתוח ולעזור לשמור על השקט הנפשי של המטופל ולמנוע תזוזות לא רצויות. בנוסף, ישנם מקרים בהם המטופל חווה חרדה מהליך הניתוח ופחד מטיפולי שיניים ומבקש לבצע את השתלת השיניים תחת הרדמה כללית, זאת כדי לא להיות ער לחוויה שלעיתים עלולה להיות מלחיצה. 

מתי לשקול השתלות שיניים בשילוב לייזר?

שתלים דנטליים הם בחירה מצוינת להחלפת שיניים חסרות, ורופאי שיניים המתמחים בעבודה עם לייזר הם בחירה חכמה להנחת שתלים.

 להשתלות שיניים בשילוב לייזר ישנם יתרונות ברורים כאשר משווים להליך המסורתי והנפוץ, המאפשרים לרופא יותר שליטה וביטחון ומסבים למטופל נוחות מרובה. לייזרים הם חלופה בטוחה ועדינה לכלים מסורתיים.

 הם מאפשרים למנתחי פה ולרופאי שיניים לבצע משימות המכילות יותר מורכבות, להפחית את איבוד הדם ואי הנוחות לאחר הניתוח, למזער את הסיכוי לזיהום בפצעים ולהשיג ריפוי פצעים טוב יותר כך שהמטופלים יחזרו לחייך, מהר יותר.

היכן מוצאים מרפאות אשר מבצעות השתלות שיניים בהרדמה כללית?

ישנם לא מעט מרפאות מקצועיות ברחבי הארץ אשר מבצעות הליכי השתלות שיניים בסוגי הרדמות שונות. באזור מרכז הארץ תוכלו למצוא מגוון מרפאות שיניים המבצעות פרודצורה זו במקצועית ועדינות תחת חשיבה על רווחת המטופל.

 אם אתם מתגוררים במרכז ומחפשים השתלות שיניים בהרדמה כללית, תוכלו למצוא מומחי השתלות שיניים ברמת גן או מרפאות השתלות שיניים בגבעתיים, אשר יוכלו לייעץ לכם לגבי המקרה הייחודי שלכם ולהציע את הפתרון הטוב ביותר לשיקום הפה והחזרת החיוך שלכם. אל תהססו ליצור קשר ולהשקיע באסתטיקת הפה שלכם, דבר אשר יעזור פלאים לביטחון העצמי, הבריאות והמראה הכללי שלכם.

אודות הכותב

דנטל אונליין – מידע מקצועי ואיכותי עבור בריאותכם.

מגזין דנטל אונליין מספק את כל המידע החשוב ביותר בנושאים השונים: השתלות שיניים, טיפולי שיניים, הלבנת שיניים ועוד. כל המידע שמסופק באתר זה מבוסס על ידי מחקר מעמיק שביצענו. חשוב להדגיש שהקמת פלטפורמת ‘דנטל אונליין’ מטרתה להנגיש את המידע בתחום טיפולי השיניים בצורה המקצועית והאיכותית ביותר עבור הקוראים והגולשים מכיוון שמדובר בתחום רגיש ויקר כלכלית.

חשוב לדעת – התכנים של אתר דנטל אונליין אינם מהווים תחליף לייעוץ של רופא שיניים שיספק את המידע הרלוונטי ביותר עבורכם. 

נגישות