השתלות שיניים בשילוב לייזר – כל מה שצריך לדעת

השתלות שיניים הן בחירה מצוינת לכל מי שמעוניין בהחלפת שיניים חסרות, השתלות שיניים בשילוב לייזר היא בחירה חכמה אף יותר לאופן ביצוע הפרוצדורה. לטיפול בלייזר ישנם יתרונות קליניים רבים בהשוואה לפרוצדורה ניתוחית קלאסית ומסורתית יותר, בעיקר ובמיוחד כאשר היא נעשית על ידי רופא מומחה ובעל ניסיון בהליכים אלה.

השימוש בלייזר לצרכים דנטליים משמש כדי למקד ולהתמקד בטיפול ברקמה. המונח לייזר הוא ראשי תיבות של Light Amplification by Stimulated Emission of Radiation כך שהוא מבטא את מקור האור שהינו בעל אורך גל מסוים הניתן בעוצמה גבוהה מאוד. השתלות שיניים בשילוב לייזר מתמקדות באזורים זעירים וממוקדים, מה שהופך אותן ליעילות, מדויקות ופשוטות יותר מבחינה טכנית.

מהם היתרונות בהליכי השתלות שיניים בשילוב לייזר?

הלייזרים בטוחים ומשמשים בסוגים רבים של פרוצדורות רפואיות ולא רק דנטליות. פרוצדורות אלו כוללות הקלה על כאבי TMJ (מפרקי הלסת), הסרת כתמי שמש, טיפול בפצעי קור, הלבנת שיניים, הסרת קטרקט, הסרת גידולים, ניתוחים פלסטיים ועוד רבים.

הלייזרים פועלים ביעילות ובמינימום פולשניות ומספקים למטופלים הן בכירורגיה הכללית ובוודאי שבתחום השתלות שיניים, חוויה עדינה ונוחה יותר. כאשר מדברים על טיפולי שיניים המעוררים חרדה רבה, אפילו עצם העובדה שהלייזר לא משמיע את אותו רטט ורעש של מקדחה עשוי יהיה לסייע לרוגע ולהרגשת הביטחון של המטופל.

כך למעשה, הפכה השתלת שיניים בשילוב לייזר לחלופה בטוחה ועדינה יותר לכלים הדנטליים המסורתיים. באופן כזה, יכול רופא השיניים לבצע משימות מורכבות יותר כמו השתלת שיניים בכל הפה, כמו גם להפחית את איבוד הדם, להפחית את אי הנוחות לאחר הפרוצדורה הכירורגית, להפחית את הסיכוי לזיהום בפצעים ולהשיג ריפוי פצעים טוב יותר. המטופלים יכולים ליהנות מחזרה מהירה יותר לפעילות היום יומית ולהשבת החיוך המלא.

איך מתבצע הליך השתלת השיניים בשילוב לייזר ומה ניתן לצפות ממנו?

הליך השתלת שיניים בשילוב לייזר נמשך זמן קצר יחסית, עד לחצי שעה בערך, בהרדמה מקומית. רופא השיניים אשר מבצע את הפרוצדורה חותך את הרירית באמצעות הלייזר, ולאחר מכן מטמיע את השתלים באמצעות מכשירים מיוחדים. החיתוך שנעשה באופן מדויק וסטרילי יותר, יספק סביר להניח תוצאה טובה ביותר, ריפוי טוב ומהיר יותר, ופחות כאבים לאחר השתלת שיניים.

אולי יעניין אתכם גם:

השתל הדנטלי עצמו מורכב ממוט גלילי עשוי טיטניום, ולאחר הטמעתו הוא יכוסה בריקמה וייסגר באמצעות תפרים. לפעמים נעשה הליך זה בשלבים, עד שאפשר לבצע השתלת שיניים קבועה כאשר במהלך תקופה זו משתלבים השתלים עם עצם הלסת.

הסיכונים הפוטנציאלים שיש בהליך זה:

בכל הנוגע לטיפולי שיניים, במקרים רבים הטיפול בלייזר הוא למעשה בטוח יותר מכיוון שניתן להשתמש בלייזר בדייקנות רבה. עם זאת, יש לזכור שבדומה לפרוצדורות כירורגיות אחרות, גם בהשתלת שיניים עלולים להיות סיכונים פוטנציאליים. הסיכונים המדויקים יהיו תלויים בסוג הטיפול המתבצע באופן ספציפי ובמידת התאמתכם לטיפול מבחינת בריאות השיניים והבריאות הכללית של גופכם.

כדי להפיק את התוצאה הטובה ביותר ולנצל את כל יתרונותיו של השתלות שיניים בשילוב לייזר, יהיה עליכם לוודא כי רופא השיניים המבצע הליך זה מנוסה ומיומן בטכניקה זו. לכן, קבעו עוד היום פגישת יעוץ אצל אחד מרופאי השיניים שלנו, שישמחו לענות על כל שאלה ודרישה.

נמצאים באזור המרכז? קיימים רופאים שמבצעים השתלות שיניים ברמת גן והסביבה שישמחו לסייע לכם ולספק את כל המידע שצריך לדעת. השאירו פרטים עוד היום במגזין דנטל אונליין

אודות הכותב

דנטל אונליין – מידע מקצועי ואיכותי עבור בריאותכם.

מגזין דנטל אונליין מספק את כל המידע החשוב ביותר בנושאים השונים: השתלות שיניים, טיפולי שיניים, הלבנת שיניים ועוד. כל המידע שמסופק באתר זה מבוסס על ידי מחקר מעמיק שביצענו. חשוב להדגיש שהקמת פלטפורמת ‘דנטל אונליין’ מטרתה להנגיש את המידע בתחום טיפולי השיניים בצורה המקצועית והאיכותית ביותר עבור הקוראים והגולשים מכיוון שמדובר בתחום רגיש ויקר כלכלית.

חשוב לדעת – התכנים של אתר דנטל אונליין אינם מהווים תחליף לייעוץ של רופא שיניים שיספק את המידע הרלוונטי ביותר עבורכם. 

נגישות