השתלות שיניים בגבעתיים: ביצוע טיפול שיניים שקרוב לביתכם

עם השנים, אנו עשויים להתמודד עם אתגרים דנטליים רבים שישפיעו על איכות חיינו מקצה לקצה. לכאבי שיניים מקורות רבים. את חלקם ניתן למנוע בעזרת שגרת היגיינה קפדנית ואחרים הם תולדה של שחיקה טבעית שמגיעה עם הגיל. יחד עם זאת, אחד מהאתגרים הדנטליים המשמעותיים ביותר נוגעים לפגיעה בלתי הפיכה בשן שגורמת לאובדן שלה. הפעם, נדבר על טיפולי השתלות שיניים בגבעתיים ובסביבה וכיצד הם יכולים לסייע לך לשקם את מראה השיניים והביטחון העצמי שנפגע.

היתרונות בהשתלות שיניים בגבעתיים

טיפולי השתלות שיניים נהנים ממוניטין חיובי ולא בכדי. לצד המראה הטבעי שיתקבל בסוף התהליך וקיבועו, ישנם יתרונות נוספים המעידים על יעילות הטיפול וחשיבותו.

  • שחזור יכולת הלעיסה
  • שחזור מראה קוסמטי וטבעי
  • שמירה על שיניים סמוכות
  • שמירה על בריאות העצם והחניכיים מסביב להשתלה
  • שיפור משמעותי באיכות החיים והביטחון העצמי

האם קיימים סיכונים בהליך השתלת שיניים?

ככל טיפול אחר, גם בהשתלות שיניים בגבעתיים קיימים סיכונים או תופעות לוואי אפשריות לאחר ביצוע ההשתלה. את כלל המידע הרלוונטי לטיפול שלך יש לקבל מהרופא המטפל באופן בלעדי. הרופא המבצע את ההשתלה בקיא בהיסטוריה הרפואית שלך ויכול להציג לך את התמונה המלאה. ישנם מספר סיכונים כללים בתהליך ההשתלה, אלו כמה מהם:

  • נזק לשיניים הסמוכות להשתלה
  • פציעה או פגיעה בעצם הלסת במהלך הניתוח
  • רפיון גוף השתל שמעיד על כשל בהשתלה
  • פגיעה ברקמות הסמוכות להשתלה

כדי להימנע ככל הניתן מהשלכות שליליות של השתלת השיניים, יש לבצע עם הרופא המטפל שיחת תיאום ציפיות ולמסור את המידע הרפואי המלא שנדרש ממך. כך, ניתן יהיה להיערך באופן מיטבי לתרחישים השונים.

האם השתלות שיניים בגבעתיים מתאימות לכולם?

בכל סוג של טיפולי שיניים הרופא המטפל קובע האם המטופל מתאים לטיפול המומלץ כדרך קבע או שמא יש לבחון אלטרנטיבות טיפוליות. ישנם מספר קריטריונים שיכולים לקבוע האם מועמד להשתלה אכן מתאים לטיפול והם תלויים במשתנים שונים.

האם מופיעים כאבים לאחר השתלת שיניים?

הטיפול עצמו מתבצע תחת הרדמה וייתכן כי המטופל יחוש לחץ מסוים על הלסת במהלך הטיפול. אם מורגש כאב, רופא השיניים כנראה יעניק זריקת הרדמה נוספת או אלחוש. לאחר סיום הטיפול אנו עשויים לחוש כאב בלסת וסביב השתל. התחושה כנראה לא תהיה טבעית, אך לאחר החלמה של הרקמה וכמובן שבסוף הטיפול לאחר הנחת הכתר, התחושה והתפקוד יחזרו כשהשאיפה היא לתחושה ומראה טבעי.

האם קיימת השתלת שיניים ללא כאבים?

ייתכן וכבר שמעת על סיפור אחד או שניים שהפכו את כל נושא השתלות השיניים עבורך לסיפור אימה מתמשך. אולם, אין הכרח בכך וכיום בזכות הטכנולוגיה שעומדת לצד רופאי השיניים המתמחים בהשתלות שיניים בגבעתיים, ניתן להפחית באופן משמעותי את הכאב שבטיפול ולהפוך אותו לטיפול כמעט שגרתי במדד הכאב ואי הנוחות. לדוגמה, השתלה ממוחשבת מייצרת מודל תלת ממדי של הלסת הייחודית של כל מטופל וכך התאמת השתלה יכולה להיעשות באופן מדויק שייתר חיתוך חניכיים ותפרים.

 מכאן – זמן ההחלמה קצר יותר והטראומה לחניכיים וללסת בעקבות הטיפול יורדת באופן משמעותי.

האם ניתן להבטיח טיפול השתלות שיניים ללא כאבים כלל? קשה לומר, מכיוון שלכל אדם רגישות שונה לטיפולי שיניים וזוהי חוויה סובייקטיבית באופן מוחלט. לצד ההרדמה המקומית שיכולה לטשטש ולהעלים את הכאב במהלך הטיפול, ייתכן ויופיעו כאבים לאחר מכן.

לסיכום:

בין אם בחרת בהשתלות שיניים ברמת גן או באזור אחר במרכז, אנו מזמינים אותך לעיין במידע נוסף באתר שלנו ששם למטרה להנגיש את המידע על שלל טיפולי השיניים המוצעים כיום בשוק.

חשיפה למידע וידע מקצועי על תהליכים רפואיים שונים יכולה לסייע בהפחתת מפלס החרדה מפני טיפולי שיניים.

מגזין דנטל אונליין מספק את המידע המקיף ביותר בתחום טיפולי השיניים. רוצים להתייעץ עם רופא מומחה? לחצו כאן להשארת פרטים

 

אודות הכותב

דנטל אונליין – מידע מקצועי ואיכותי עבור בריאותכם.

מגזין דנטל אונליין מספק את כל המידע החשוב ביותר בנושאים השונים: השתלות שיניים, טיפולי שיניים, הלבנת שיניים ועוד. כל המידע שמסופק באתר זה מבוסס על ידי מחקר מעמיק שביצענו. חשוב להדגיש שהקמת פלטפורמת ‘דנטל אונליין’ מטרתה להנגיש את המידע בתחום טיפולי השיניים בצורה המקצועית והאיכותית ביותר עבור הקוראים והגולשים מכיוון שמדובר בתחום רגיש ויקר כלכלית.

חשוב לדעת – התכנים של אתר דנטל אונליין אינם מהווים תחליף לייעוץ של רופא שיניים שיספק את המידע הרלוונטי ביותר עבורכם. 

נגישות